
Cílová skupina – okruh osob oprávněných čerpat službu
Okruhem osob, pro které je sociální služba určena, jsou děti a mládež, které se nacházejí v nepříznivé sociální situaci a jsou ohrožené společensky nežádoucími jevy a rizikovým způsobem života (zejména rizikovým trávením volného času).
Věková struktura okruhu osob, kterým je služba určena: děti a mládež ve věku 6 – 15 let.
Místo poskytování
Veškeré služby poskytujeme v prostorách Nízkoprahového zařízení pro děti a mládež „Pohoda„ na adrese Karlova 392/17, 350 02 Cheb. Prostory zařízení jsou rozdělené podle věku uživatelů.
Sociální služba je poskytována bezplatně a anonymně!
Provozní doba
pondělí | 14 : 00 – 18 : 00 hodin |
úterý | 14 : 00 – 18 : 00 hodin |
středa | 14 : 00 – 18 : 00 hodin |
čtvrtek | 14 : 00 – 18 : 00 hodin |
pátek | 14 : 00 – 18 : 00 hodin |
- hodiny určené pro konzultace s vedoucí zařízení, sociálním pracovníkem: středa, čtvrtek, pátek od 12:00 – 14:00 hodin /popřípadě dle individuální domluvy/
Kapacita služby
Maximální okamžitá (maximální počet uživatelů v jeden okamžik) – 15 uživatelů

Jak to u nás vypadá







Když se potkáme poprvé
Představíme se Ti a zeptáme se, jak Tě máme oslovovat, odkud jsi, kolik Ti je let, co od nás očekáváš, poté Ti sdělíme, co všechno Ti u nás můžeme nabídnout a řekneme Ti podmínky spolupráce, předáme informační leták a vizitku. Poté už můžeš využívat vybavení zařízení, a také si s námi můžeš povídat na různá témata. Jsme tu především od toho, abychom Ti poradili či pomohli v různých situacích, ve kterých se můžeš ocitnout a nebudeš si vědět rady.

Zásady poskytování služby – zaručujeme Ti
- Nízkoprahovost
- Bezplatnost: služba je poskytována zdarma.
- Anonymita: uživatelé mohou čerpat službu anonymně.
- Dobrovolnost: pravidelná docházka do zařízení není podmínkou užívání služby.
- Možnost ovlivňovat program zařízení: uživatelé mají možnost přicházet s vlastními nápady a ovlivňovat tak program zařízení.
- Individuální přístup – pracovníci přistupují k uživatelům s ohledem na jejich individuální potřeby.
- Respekt – pracovníci respektují práva uživatelů vyjádřit svoje přání, názory, k jejich postojům a rozhodnutím. Nenutí je do řešení situací, která odmítají.
- Zvyšování kompetencí – pracovníci postupují tak, aby uživatele vedli k tomu, aby byli schopni řešit obtížné životní situace sami, aby věděli, kde hledat podporu.
- Diskrétnost – pracovníci jsou vázáni mlčenlivostí o všech osobních skutečnostech, které se dozví během spolupráce. Neotevírají citlivá témata před jinými uživateli.
- Nestrannost – pracovníci poskytují službu bez ohledu na vlastní pocity, postoje a názory.
- Nezávislost – pracovníci postupují nezávisle na postojích jiných subjektů.
- Odbornost a profesionalita – pracovníci mají pro práci odpovídající kvalifikaci a při práci dodržují pracovní postupy definované v metodice.
- Etický přístup – pracovníci se řídí Etickým kodexem zaměstnance organizace, Etickým kodexem sociálního pracovníka a Etickým kodexem pracovníka v sociálních službách.
- Jednání v souladu se zákony – pracovníci postupují vždy v souladu s platnými zákony.

Pravidla a práva uživatelů
Veškerá pravidla a práva nalezneš v sekci Dokumenty.